sklep z feminizowanymi i automatycznymi nasionami marihuany, konopi thc-thc.com

Zatrzymanie akcji serca po zażyciu ecstasy i cannabisu

Nagłe zatrzymanie akcji serca u młodych ludzi jest bardzo rzadkie. Niektórzy są obciążeni genetycznie ryzykiem niebezpiecznego dla życia zaburzenia rytmu serca. U właśnie takich osób, jak się okazuje, może dojść do zatrzymania akcji serca po zażyciu ecstasy i cannabisu.
zatrzymanie-akcji-serca-po-zazyciu-ecstasy-i-cannabisu-1
Tak było w przypadku 15-letniego nastolatka, który siedząc z kolegami nagle stracił przytomność. Na szczęście jego brat od razu rozpoczął akcję ratunkową. Po 10 minutowym masażu serca nadjechała karetka pogotowia, a sanitariusze przywrócili akcję serca za pomocą elektroszoku. W szpitalu chłopak znajdował się na oddziale intensywnej terapii.

Jak się później okazało, dzień wcześniej zażył on pół tabletki ecstasy i palił marihuanę, po czym odczuwał kołatanie serca i bóle w klatce piersiowej. W dzień ataku zażył drugą połówkę ecstasy i bóle się zwiększyły. Do tego zaczął się pocić, zrobiło mu się niedobrze i jego serce zaczęło mocniej bić.

Po szczegółowych badaniach i wywiadzie rodzinnym lekarze wykryli u 15-latka mutację genetyczną, która powoduje zaburzenia rytmu serca, zapaść krążeniową i prowadzi tym samym do nagłej śmierci. Ecstasy i prawdopodobnie cannabis doprowadziły do zatrzymania akcji serca i trwałych uszkodzeń.

Nastolatkowi implantowano defibrylator, który w razie ponownych zaburzeń rytmu serca wysyła elektroszok. Tym samym zmniejszono ryzyko jego śmierci.

automatyczne nasiona marihuany, konopi, cannabis, sklep, niskie ceny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Copyright © JamaicaSeeds.pl - Ciekawostki, informacje o marihuanie, konopi, CBD, THC.